Drømmer du også om det perfekte salgstragt setup, som tiltrækker de rette kundemner og løbende konverterer emner til reelle kunder?
Netop dette kan jeg hjælpe dig med at opnå via social selling metoden. Og dit annonceringsbudget – det er slet ikke nødvendigt her, ¬det her handler om strategisk networking.
Social Selling handler ikke om at sælge, men derimod om at opbygge strategisk vigtige netværksrelationer, skabe værdi for dette netværk for herigennem at konvertere relationerne til kunder.
Via konkrete værktøjer, eksempler og cases fra den virkelige verden hjælper jeg dig med at bruge social selling metoden – jeg hjælper dig med at få opbygget et setup, som både tiltrækker og konverterer de rette kunder for dig.
For at du kan få succes med LinkedIn, skal vi igennem følgende steps:
- Den personlige profil: Sikre at din personlige LinkedInprofil konverterer interesserede til kunder
- Virksomhedsprofilen: Oprettelse og brug af din LinkedIn virksomhedsside. Husk, du skal også have en virksomhedsside som soloselvstændig (den øger din rækkevidde på LinkedIn med 25%)
- Find dine kundeemner: Sådan søger du frem til de rette kundeemner
- Fra netværk til kunder: Hvordan konverterer du dine relationer?
- Sælg: Sælg uden at sælge på LinkedIn
- Indhold til LinkedIn: Hvad, hvorfor, hvordan og hvornår skal du poste på LinkedIn? Hvordan målretter du det mod din målgruppe, og hvordan opnår du den bedste performance?
- Træning og brug af Sales Navigator: Sales Navigator er dit bedste værktøj til at effektivisere din salgsproces og holde dig ”top of mind” hos dine kunder
Vil du vide mere?
Skriv til mig på Klik her og læs mere om Social Selling – Tonny Mikkelsen, eller kontakt mig på telefon +45 51 70 94 87 eller på mail Tonny Mikkelsen og får mere information om Social Selling